halverwege de oostkust! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Vivian Middelhuis - WaarBenJij.nu halverwege de oostkust! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Vivian Middelhuis - WaarBenJij.nu

halverwege de oostkust!

Blijf op de hoogte en volg Vivian

04 Februari 2013 | Australië, Rainbow Beach

Wauw wat is australie mooi! ondertussen morgen al een groot gedeelte achter de rug. Na het aankomen in sydney door gereisd naar new castle, byron bay, surfers paradise, noosa en dan nu aangekomen vandaag in rainbow beach.. al heel veel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan en nog geeneens op de helft.. het is werkelijk niet te begrijpen hoe mooi australie is, zou er zo kunnen wonen! Met name byron bay en noosa zijn niet te beschrijven, hoe mooi!! De mensen zijn super aardig, in de vrije natuur zie je kakatoes, koala's en kangaroos!!! Zo bijzonder!! morgen gaan we dan daadwerkelijk beginnen met de eerste tour naar fraser island, spannend!! Zelf auto rijden in de middle of nowhere, heel veel zin in.. wel compleet van de planeet verdwenen want we hebben geen bereik en internet voor 3 dagen.. maar ik heb mijn mobiel nog geen seconde gemist.. 's morgens uit bed gebrand worden omdat het al heerlijk warm is en proberen s morgens zo veel mogelijk dingeb te doen, daarna heerlijk op het strand liggen, koken tussen de backpackers( wat een bende) om daarna s avonds weer op het strand te eindigen met een wijntje, exvakantie. al veel leuke mensen mogen ontmoeten, waaronder natuurlijk de surfdudes;) erg gezellig.. de temperatuur is hier de laatste dagen alleen maar 31 graden, is wel wat anders dan de storm.. wel is het nog de vraag in hoeverre we makkelijk naar het noorden kunnen reizen omdat sommige wegen afgesloten zijn , hopelijk komt er snel verandering in.. komt goed!! De australische levensstijl: we zullen het wel zien in alle rust, goddelijk!!

• 04 Februari 2013 - 13:27

Manon:

Klinkt heerlijk lievie! Geniet er lekker van daar!
    xx

• 04 Februari 2013 - 13:37

Malou:

Allemaal heel fijn hoor maar laten we nu alvast afspreken dat je daar dus niet gaat wonen. Ik wil wel graag dat je weer terug komt;) tot die tijd wens ik je heel erg veel plezier natuurlijk popje!