Aangekomen in bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vivian Middelhuis - WaarBenJij.nu Aangekomen in bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vivian Middelhuis - WaarBenJij.nu

Aangekomen in bangkok..

Blijf op de hoogte en volg Vivian

17 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Eindelijk is het zo ver, de reis is begonnen en vandaag gearriveerd in bangkok na 2 prima vluchten! Wel erg vreemd dat we nu opeens 6 uur later leven, verder was het een wereldreis om het hostel te vinden, maar het is de lieve taxichauffeur toch gelukt, na 1 uur ipv 5 min.. We zitten ergens in de achterbuurt van bangkok en zitten nu netjes in het hostel omdat we buiten niet durven te lopen. Morgen om 5 uur opstaan om een hopelijk geweldige fietstocht te gaan maken door bangkok.. Erg benieuwd en wordt vervolgt....
Ook dan zullen er foto's volgen!
Moeten natuurlijk eerst wel wat bruiner zijn..

  • 17 Januari 2013 - 17:39

    Manon:

    Sawatdi Kha!
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Getto van Bangkok? Haha moet je ook geweest zijn :p. Ben je al gewengd aan 40c temperatuurverschil?
    Maak je morgen even wat foto's? Dan kan ik er ook alvast aan wennen:p.
    Rust lekker uit en heel veel plezier morgen!
    Dikke kus

  • 17 Januari 2013 - 18:49

    Annet:

    Hoi viv dat was een spannende dag gisteren.voor jou maar ook voor ons.ik ben blij dat je nu in bangkok zit en even tot rust kunt komen. Geniet morgen van de fietstocht en ik spreek je morgen weer .dikke annet

  • 19 Januari 2013 - 17:05

    José:

    Ik ben jaloers, geniet van de fietstocht door Bangkok het is een geweldige ervaring.
    En heel veel plezier daar verder het zijn geweldige aardige mensen die Thai.
    Groetjes Ron en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vivian

Bijna is het zover nog een paar daagjes wachten en dan begint mijn eerste grote reis naar australie! spannend spannend.. Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar, nu maar hopen dat ik niks vergeten ben..

Actief sinds 08 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 4311

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 21 Maart 2013

Mijn eerste reis

03 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: